CHAPTER 7 Taxonomic analysis of strategic decisions for the development of the hotel and restaurant industry
Ключові слова:
Managerial decision, Managerial decision, managerial decision making model, managerial decision making model, managerial decision making mechanism, managerial decision making mechanism, crisis, crisis, macroeconomic imbalances, macroeconomic imbalances, problem, problem, econometric approach, econometric approach, data-driven decision-making, data-driven decision-making, Highest Paid Person's Opinion, Highest Paid Person's Opinion, data-driven decision making capability, data-driven decision making capability, nformation and analytical support of managerial decisions, nformation and analytical support of managerial decisions, regression model, regression model, econometrics, econometrics, canonical analysis, canonical analysis, taxonomic analysis, taxonomic analysis, cluster analysis, cluster analysis, principal component method, principal component method, tree of opportunities, tree of opportunities, migration policy, migration policy, economic security, economic security, innovative development, innovative development, living standards of the population, living standards of the population, innovation infrastructure, innovation infrastructure, development management, development management, local development strategies, local development strategies, regional tourism markets services, regional tourism markets services, tourism, tourism, hotel and restaurant industry, hotel and restaurant industry, personnel innovation potential, personnel innovation potential, strategic management, strategic management, cognitive model, cognitive model, strategic process concept, strategic process concept, strategic decision, strategic decision, strategic change, strategic change, SWOT analysis, SWOT analysis, Potential square, Potential square, competitiveness, competitiveness, efficiency, efficiencyАнотація
Об'єктом дослідження є стратегія розвитку готельно-ресторанної індустрії України. Для досягнення визначеної мети застосовувалися методи теоретичного узагальнення, аналізу та синтезу, логічного узагальнення, аналогій, порівняння, групування, метод таксономічного аналізу, системного аналізу. Використання методу таксономічного аналізу дало можливість отримання узагальнюючої оцінки стратегії розвитку вітчизняної готельно-ресторанної індустрії. Метод ретроспективного аналізу дозволив проаналізувати динаміку та виявити тенденції змін інтегрального показника стратегії розвитку вітчизняної готельно-ресторанної індустрії.
Обґрунтовано застосування методу таксономії для діагностики стратегії розвитку готельно-ресторанної індустрії, для цього запропоновано використовувати концептуальну дескриптивну модель таксономічного аналізу. Ідентифіковано показники діагностики стратегії розвитку готельно-ресторанної індустрії, які згруповано за домінантними напрямами: структурна, масштабу виробничої діяльності, маркетингова, кадрова, інвестиційної привабливості та фінансової результативності. Обґрунтовано інтерпретацію значень інтегрального таксономічного показника стратегії розвитку готельно-ресторанної індустрії України. Відповідно до значення інтегрального показника запропоновано поділ на чотири стани розвитку галузі, яким відповідають певні стратегії та управлінські рішення щодо їх реалізації.
Розраховано інтегральний показник стратегії розвитку готельно-ресторанної індустрії методом таксономії за період 2013–2019 рр. За результатами проведених розрахунків зроблено висновок про нерівномірність розвитку готельно-ресторанної індустрії України. Найбільшу питому вагу займають спостереження з недостатнім станом розвитку галузі – 57,1 %, кризовий стан розвитку спостерігався у 28,6 % періодів та в 14,3 % спостережень зафіксовано достатній стан розвитку. Це свідчить про існуючі проблеми у розвитку вітчизняної готельно-ресторанної індустрії.
Запропоновано управлінські рішення щодо реалізації стратегії розвитку готельно-ресторанної індустрії на майбутній період, які включають заходи на загальнодержавному рівні та на рівні окремих суб’єктів господарювання.
Прикладний характер запропонованої методики обґрунтовано його практичним застосуванням за фактичними даними розвитку готельно-ресторанної індустрії України за 2013–2019 рр.

ECONOMETRIC MODELING OF MANAGERIAL DECISIONS AT THE MACRO AND MICRO LEVELS
##submission.downloads##
Опубліковано
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.