CHAPTER 3 Identification of managerial problem

Автори

Тетяна Кожухова
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
http://orcid.org/0000-0001-6758-9890
Юлія Бочарова
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
https://orcid.org/0000-0002-4829-8948
Оксана Чернега
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
https://orcid.org/0000-0002-5659-3808
Олена Нєізвєстна
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
https://orcid.org/0000-0002-6135-6524

Ключові слова:

Managerial decision, Managerial decision, managerial decision making model, managerial decision making model, managerial decision making mechanism, managerial decision making mechanism, crisis, crisis, macroeconomic imbalances, macroeconomic imbalances, problem, problem, econometric approach, econometric approach, data-driven decision-making, data-driven decision-making, Highest Paid Person's Opinion, Highest Paid Person's Opinion, data-driven decision making capability, data-driven decision making capability, nformation and analytical support of managerial decisions, nformation and analytical support of managerial decisions, regression model, regression model, econometrics, econometrics, canonical analysis, canonical analysis, taxonomic analysis, taxonomic analysis, cluster analysis, cluster analysis, principal component method, principal component method, tree of opportunities, tree of opportunities, migration policy, migration policy, economic security, economic security, innovative development, innovative development, living standards of the population, living standards of the population, innovation infrastructure, innovation infrastructure, development management, development management, local development strategies, local development strategies, regional tourism markets services, regional tourism markets services, tourism, tourism, hotel and restaurant industry, hotel and restaurant industry, personnel innovation potential, personnel innovation potential, strategic management, strategic management, cognitive model, cognitive model, strategic process concept, strategic process concept, strategic decision, strategic decision, strategic change, strategic change, SWOT analysis, SWOT analysis, Potential square, Potential square, competitiveness, competitiveness, efficiency, efficiency

Анотація

Об'єктом дослідження є процес ідентифікації управлінських проблем. Методи дослідження базуються на загальнонаукових засадах і фундаментальних положеннях економічної теорії, теорії прийняття рішень, працях провідних українських та зарубіжних вчених. Застосовано діалектичний метод наукового пізнання, методи наукової абстракції, аналізу та синтезу (для дослідження теоретичних засад вирішення управлінських проблем), системного узагальнення (для систематизації категоріального апарату дослідження ідентифікації управлінських проблем, удосконалення класифікації управлінських проблем).

Виокремлено етапи процесу ідентифікації управлінських рішень, що охоплюють: визначення проблеми; класифікацію проблеми; з'ясування фактів, оцінку та аналіз даних, що стосуються проблеми. Розглянуто зміст етапів ідентифікації управлінських рішень.

Удосконалено класифікацію управлінських проблем за рахунок включення таких ознак, як: спрямованість на цілі підприємства, ступінь важливості та терміновості, масштаби наслідків у випадках прийняття або відхилення рішень та кількістю організацій та осіб, на яких впливають ці проблеми, ризики, пов'язані з вирішенням проблеми і можливістю виникнення нових проблем на цій основі, ступінь структурованості та відображення через якісні та кількісні показники, рівень прийняття рішень та ризики, види діяльності, рівень участі в дослідженні проблеми та обговоренні щодо її вирішення.

Розглянуто характерні особливості, сфери вирішення проблеми та методи вирішення управлінських проблем залежно від рівня формалізації.


ECONOMETRIC MODELING OF MANAGERIAL DECISIONS AT THE MACRO AND MICRO LEVELS

##submission.downloads##

Опубліковано

листопада 5, 2021

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Деталі щодо доступних видів видань: PDF

PDF

ISBN-13 (15)

978-617-7319-37-4

Деталі щодо доступних видів видань: Книга з твердою палітуркою

Книга з твердою палітуркою

ISBN-13 (15)

978-617-7319-38-1

Як цитувати

CHAPTER 3 Identification of managerial problem. (2021). в О. Чернега, Ю. Яковенко, А. Чепурнова, О. Макєєва, О. Нєізвєстна, Н. Іванова, В. Коверза, В. Котковський, Є. Тригубченко, Т. Кожухова, Ю. Бочарова, Л. Шевченко, В. Барабанова, В. Янковський, Ю. Лижник, Ю. Воробйова, В. Кошель, Г. Горіна, Г. Богатирьова, О. Ніколайчук, С. Ревуцька, Н. Приймак, Р. Никифоров, О. Романуха, К. Хаврова, Н. Лохман, М. Кольчук, О. Кравцов, & Є. Клєвцов, ECONOMETRIC MODELING OF MANAGERIAL DECISIONS AT THE MACRO AND MICRO LEVELS. Kharkiv: ПП "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР". https://doi.org/10.15587/978-617-7319-37-4.ch3